klonad eller en bortadopterad trilling?

har vart sick today, men papi ringde & behövde hjälp me husvagnen så blev en tur te akalla, sen va sötnosen hemma från dagis så vi busade :) & självklart lärde ja honom att "mamma" har rynkor för hon e så gammal. & marie lackade som fan för ja lär honom dåliga grejer, de e bara skämt TANT ;)



käkade middag, gick ut me hunden & segade sen framför datan, har drivit ganska much me valleballle, darrio & köse :p love to driiiiva (a) irriterat mej litegrann på att word inte funkar, men man har ju vant sig typ.. kollat på lite videor som min kompis matilda e me på, hon har vart me i en film som heter guds tre flickor, 


fan robiel skickade en bild te mej å frågade om de va jag, ja ba nej absolut inte sen han ba asså blondinen i hörnet, å den dära tjejen såg fan ut som min tvilling!  ..eller fan de går ju inte å säga "min tvilling" eftersom ja har tvilling :( men hon såg ut exaaaaaakt som mej, blev lite rädd, nån har klonat mej eller så har mamma & pappa adopterat bort henne för vi va trillingar? hmm?


nääeej nu ska ja ner & snacka lite me papi sen sleep :) natti natti

Kommentarer
Postat av: FRIDA <3

LÄGG UPP BILDEN PÅ BRUDEN DÅ!!!

2010-03-10 @ 20:09:11
URL: http://froolf.blogg.se/
Postat av: sara

Ja självklart att du ska göra det! Det är underbart att komma bort ett tag och man lär sej så mycket när man bor utomlands! Om du vill slå två flugor i en smäll kan du ju plugga när du ändå är där! :)

2010-03-10 @ 22:05:52
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback