hej

va skit gooood mat idag i skolan, första gången de e ätbart, potatisgratäng me kycklingklubbor å potatisklyftor me nån skit gos sås :) fast va en jäääävligt lång skoldag å va skit trött så sov typ hela engelska lektionen å sen efter hade vi 40 minuters rast så satte oss i aulan & sov me sahan å jonna :P

skyndade mej hem till en glaaad lillebror & åt mat innan pappa skjutsade mej te stationen vid 20 över 6 typ för ja skulle på träning, han skulle oxå dit egentligen men marie har ryggskott så pappa behövde ta hand om barnen å hunden, själv fick ja sätta mej på bussen mot akalla me mina fotbollsgrejer + bollar, västar, koner och sånt.. va skit tungt, gick hem te mamma när ja kom te akalla å snacka me mina systrar lite, malin e tydligen hemma från eskilstuna nu igen :P

sen blev de träning , va ganska kul men aaaaaaas jobbigt!  å sen äre så jävla varmt i dom dära hallarna..  efter en lyckad träning va de raka vägen te bussen mot jakan, återigen me mina fotbollssaker + bollar, västar, koner och sånt... orkade inte gå hem från stationen me alla grejer för de tar 20 min och nu skulle de tagit ännu längre, så tog bussen en bít, åt lite yoghurt när ja kom hem, kom hem nyss, har snackat lite om en turnering i spanien som vi kanske ska åka på, verkar skiiiiiiit kul ;D fest/fotboll å strand bad å allt! fast dyrt för vissa i laget liksom...
får se hur de blir me de, antagligen inte?.. :/ men men man får ju drömma iaf,

datan kmr startas om om 3 min så inlägget får bli ganska snabbt (a) nu ska ja dra & duscha sen sova :)

imorron har ja resurs dag & slutar 12 ;D sen ska ja chilla lite i akalla typ innan ja drar te kista me michaela ,
& idag fyller NABIL DVÄRG år :) GRAAATTTIS!<3



peeeace out :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback